Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat ei tunnu välittävän

Entiiamitateen
01.01.2019 |

Olen 30v nainen ja on sellainen tunne ettei vanhemmat välitä kun en ole mikään menestynyt ihminen käyn silti töissä aina kun niitä on.
Vanhemmat näkevät minussa aina kaiken vian nyttenkin kun olin töissä ja työparina oli tällä kertaa uusi työntekijä mukava niin vamhemmat vain kehuu sitä sekä kyselee kokoajan siitä mikä ei ole kovin kivaa kun ei ole muiden kohdalla tuumanneet mitään ja kun yritän vastata kasvotusten jotakin niin heti ollaan katsomassa että hetohän se huutaa kuin hullu.
Vanhemmille en pysty puhumaan asioistani juoruavat heti eteenpäin ja kun on ollut töissä sellaistakin että työnantaja haukkuu ja kyselee liian henkilökohtasia asioita sekä urkki puhelintakin yritin kysyä että mitä pitäisi tehdä niin kappas kummaa kun olen syyllinen sellaisiin kun otan nokkiini etten saisi välittää.

Kun olen herkkä niin saan myös kuulla siittä vanhemmilta että olen herkkä ja jos satun itkemään niin ei sais edes itkeä
Jos isäni ei jossain asiassa ei kuuntele ja kun sanon toisen kerran vähän kovempaa niin se merkitsee jo että kuulema hermostun vaikka yritin sanoa uudestaan kun ei kuunnella

Vanhemmat jaksaa mainostaa että kun ne on maailmaa nähnyt ja tietää sitten kun jostain kysyn niin koskaan ei mistäön tiedetä mitään

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmiset ovat juuri niitä haitallisia energia-syöppöjä joiden kanssa kannattaa laittaa välit poikki, vanhempiaan ei valitettavasti voi valita.

Vierailija
2/2 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun harmi, että koet olevasi sivuosassa vanhempiesi elämässä. Jokaisen lapsen pitäisi saada loistaa ja olla huomioitu ja rakastettu.

❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla