Postnord hukkasi stadiumista tilaamani joululahjat
Jäi lapsilta lahjat saamatta. Ensin sain ilmoituksen että tulee joulun jälkeen mutta ei ole vieläkään tullut ja seurantatiedot vaihtelee päivittäin toimitus tänään / kuljetuksessa. Eli hukattuhan tuo on, itse jouduin tiedon kaivamaan.
Kellään samoja kokemuksia?
Miten pian saan rahat? Olin tietty maksanut luottokortilla tilatessani.
Asiakaspalvelu auki vain arkisin 9-17, elävät näköjään kivikaudella siinäkin.
Oli eka ja vika tilaus stadiumista, oon tilannut kymmeniä ja kymmeniä paketteja xxl:stä ja aportamoresta, jotka käyttävät postia, eikä kertaakaan, siis ei yhden yhtä kertaa ole ollut mitään ongelmia!
Kommentit (19)
Itselläkin on ollut ongelmia Postnordin kanssa. Annoin luvan sekä kirjallisesti että puhelimessa asiakaspalvelijalle jättää paketin postilaatikkoomme mikäli emme olisi kotona. Näin ei kuitenkaan tehty, vaan paketti kiikutettiin kaupungin ulkopuolella sijaitsevalle toimistolle säilöön, josta se seuraavalla viikolla yritettiin taas toimittaa perille. No, kun kukaan ei ole välttämättä siellä paikalla klo 7-16 (ei voida tarkemmin sanoa, koska oltaisiin tulossa) niin painotin uudemman kerran, että jättäkää vain se loota sinne postilaatikkoon, meillä ei kukaan ole kotona. Illalla ei pakettia näkynyt ja sain taas soitella toimistoon, josta jouduin lopulta itse hakemaan paketin. Viimeinen kerta kun tuon puljun kanssa asioin!
Mun paketti piti olla toimituksena e-kioskille, eli ei pitänyt olla edes kotiin toimitus. Ap
Siis ilmoittivatko sinulle, että ovat oikeasti kadottaneet lähetyksen, joulun jälkeenhän on vasta ollut 2 arkipäivää. Saattaapi vaan olla jakelussa ruuhkaa, noita mainitsemiasi tilatietoja olen itsekin nähnyt ja silti paketti on lopulta tullut.
Minulla on ollut ongelmia lähes kaikkien paketintoimittajien kanssa. Posti tuntuu sekoilevan erityisesti tällä hetkellä (ovat mm. vahingossa lähettäneet paketin takaisin lähettäjälle, antaneet pakettini jollekin toiselle yms.)
Tilasin blackfriday -kosmetiikkaa Nordicfeelistä. Veloitettu ja "lähetetty" 2.12. Postnordin seurannan mukaan makaavat edelleen terminaalissa. Nf laittanut mulle useita vastauksia tyyliin venttaile rauhassa kun meillä on ruuhkaa. Viimeisimpään sentään eilen vastasivat yrittävänsä selvittää asiaa Postnordin kanssa, kunhan palailevat lomilta ensi vuoden puolella. Pakettia tuskin "löytyy" ikinä, saa nähdä milloin saan rahat takaisin... Suomen Postnord vastasi kyllä tosi nopeasti ja asiallisesti, että eivät voi tehdä mitään, koska kamat ovat Ruotsin puolella (siinä vaiheessa en siis vielä tajunnut sitä vaan ajattelin, että Suomessa jääneet jonnekin).
No luulisi että parin päivän sisällä saisi ne paketit Ärrälle vietyä!
Jos paketti on hukattu, niin myyjä eli Stadiun vastaa siitä.
En ole saanut muuta ilmoitusta kuin että paketti toimitetaan 27.12. Ja seurantatiedoissa lukee joka päivä että toimitetaan tänään ja illalla taas että kuljetuksessa. Olin itse toisen kuriiri firman aspassa töissä 4 v ja toi tarkoittaa että ne ei itsekään tiedä missä se on. Se on siis hukattu. Kukaan ei vaan ole mulle vielä ilmoittanut.
Mullakin on Deciemin paketti hukkunut Postnordin toimesta, kesti vielä kauan että sain rahat takaisin. Huono firma mielestäni.
Ilmaston kannalta toivottavaa, että tämä mielipuolinen nyssäkkäralli jossakin vaiheessa pistetään kuriin.
Mutta sitten taas me maalaiset ajaisimme itse autoilla kaupunkiin hakemaan ne lahjat, sen sijaan että tilaamme ne verkkokaupasta ja joku muu ajaa tänne maalle tuomaan sen paketin. Eli joka tapauksessa joku ajaa autolla sen matkan. Tämä viitaten kommenttiin nyssäkkärallista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston kannalta toivottavaa, että tämä mielipuolinen nyssäkkäralli jossakin vaiheessa pistetään kuriin.
Olisko ideaa, että kerran viikossa Kiinasta tulisi rahtikone, joka tipauttaisi matalalta kamat ilmoitetulle alueelle? Ja sitten vaan kaikki penkomaan.
Perusmenoa postnordilla. Tuolla oikeasti joku/jotkut vetää noita paketteja välistä ihan työkseen koska niin paljon niitä "katoaa".
Mieheni paketin olivat jostain syystä kuskanneet jonnekin Lappiin, siis aivan toiselle puolelle Suomea kun asumme Turun alueella. Säätämisen jälkeen sentään sai paketin lopulta. Ei siis tältäkään suunnalta mitään positiivista kokemusta.
Tilasin Zalandolta Postnord-paketin. Melko pian seurannasta näkyi että on vastaanotettu Oslossa, vaikka ihan Suomeen olin tilannut.
Laitoin s.postia, selvittelivät asiaa. Sain paketin hiukan vajaan kuukauden päästä tilauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin on ollut ongelmia Postnordin kanssa. Annoin luvan sekä kirjallisesti että puhelimessa asiakaspalvelijalle jättää paketin postilaatikkoomme mikäli emme olisi kotona. Näin ei kuitenkaan tehty, vaan paketti kiikutettiin kaupungin ulkopuolella sijaitsevalle toimistolle säilöön, josta se seuraavalla viikolla yritettiin taas toimittaa perille. No, kun kukaan ei ole välttämättä siellä paikalla klo 7-16 (ei voida tarkemmin sanoa, koska oltaisiin tulossa) niin painotin uudemman kerran, että jättäkää vain se loota sinne postilaatikkoon, meillä ei kukaan ole kotona. Illalla ei pakettia näkynyt ja sain taas soitella toimistoon, josta jouduin lopulta itse hakemaan paketin. Viimeinen kerta kun tuon puljun kanssa asioin!
Ens kerralla muistat jättää valtakirjan.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin blackfriday -kosmetiikkaa Nordicfeelistä. Veloitettu ja "lähetetty" 2.12. Postnordin seurannan mukaan makaavat edelleen terminaalissa. Nf laittanut mulle useita vastauksia tyyliin venttaile rauhassa kun meillä on ruuhkaa. Viimeisimpään sentään eilen vastasivat yrittävänsä selvittää asiaa Postnordin kanssa, kunhan palailevat lomilta ensi vuoden puolella. Pakettia tuskin "löytyy" ikinä, saa nähdä milloin saan rahat takaisin... Suomen Postnord vastasi kyllä tosi nopeasti ja asiallisesti, että eivät voi tehdä mitään, koska kamat ovat Ruotsin puolella (siinä vaiheessa en siis vielä tajunnut sitä vaan ajattelin, että Suomessa jääneet jonnekin).
Näin kävi, että usean yrityksen jälkeen Nordicfeel palautti maksun yli kuukausi paketin "lähettämisen" jälkeen. Paketti on "hävinnyt" Postnordin Växjön terminaalissa, jonne seurantatieto päättyy. En suosittele kenellekään kumpaakaan yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin blackfriday -kosmetiikkaa Nordicfeelistä. Veloitettu ja "lähetetty" 2.12. Postnordin seurannan mukaan makaavat edelleen terminaalissa. Nf laittanut mulle useita vastauksia tyyliin venttaile rauhassa kun meillä on ruuhkaa. Viimeisimpään sentään eilen vastasivat yrittävänsä selvittää asiaa Postnordin kanssa, kunhan palailevat lomilta ensi vuoden puolella. Pakettia tuskin "löytyy" ikinä, saa nähdä milloin saan rahat takaisin... Suomen Postnord vastasi kyllä tosi nopeasti ja asiallisesti, että eivät voi tehdä mitään, koska kamat ovat Ruotsin puolella (siinä vaiheessa en siis vielä tajunnut sitä vaan ajattelin, että Suomessa jääneet jonnekin).
Näin kävi, että usean yrityksen jälkeen Nordicfeel palautti maksun yli kuukausi paketin "lähettämisen" jälkeen. Paketti on "hävinnyt" Postnordin Växjön terminaalissa, jonne seurantatieto päättyy. En suosittele kenellekään kumpaakaan yritystä.
Anteeksi sanoin väärin, lähtenyt Växjöstä (Nf) ja kadonnut Torsvikissa, jossa on terminaali.
Postnordista on tullut paljon valitusta, en tilaa paikasta, joka käyttää kyseistä kuljetuspalvelua