Tunnetko ketään nykypäivän noitaa?
Ihmistä, jonka arvelet tulleen muualta kuin muut, jolla on yliluonnollisia kykyjä nähdä asioita, ennustaa tulevaa tai ajatuksen voimalla aiheuttaa pahoja vihaamilleen ihmisille?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä, jonka arvelet tulleen muualta kuin muut, jolla on yliluonnollisia kykyjä nähdä asioita, ennustaa tulevaa tai ajatuksen voimalla aiheuttaa pahoja vihaamilleen ihmisille?
Ottapa ne lääkkeesi.
En usko itse yliluonnolliseen mutta tunnen naisen joka ilmoittaa maailmankatsomukseen uuspakanuus / kaaosmagia ja magia käsittäkseni on noituutta.
Tiedän yhden joka haluais olla kaikkea maagista mutta ei ole. Valehtelee sitten juttuja.
Edesmenneellä mummollani oli ennustamisen kyky. Tiesi monia asioita ennen kuin ne tapahtuivat.
Joo itseni mutta sieltä mä oon tullut mistä yleensä tullaan, enkä vihaa ketään.
Tunnen. Se on Anne Berner.
On ihan noidan näköinen ja täynnä pahoja, typeriä ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneellä mummollani oli ennustamisen kyky. Tiesi monia asioita ennen kuin ne tapahtuivat.
Ei ollut ja ei tiennyt.
Katsos, tuo ei ole mahdollista.
Nykyään ne noidat menee lääkikseen. Ennenvanhaan parantajat, jotka käyttivät yrttejä joutuivat kirkon hampaisiin, koska eivät tunnustaneet ruumiinnesteteoriaa, suoneniskentää ja rukouksia parannuskeinoina.
Vierailija kirjoitti:
yksi hallis-jussi ainakin.
Ei sillä yliluonnolisia kykyjä ole, eikä se osaa ennsutaa.
Mutta ajatuksillaan aiheuttaa pahoja vihaamilleen ihmisille.
Punanoita?