Lue keskustelun säännöt.
Mille maistuu Painonvartijoiden suklaat?
Kommentit (2)
Ostin aina punnituspäivänä ja söin koko paketin jo kotimatkalla. Olihan seuraavaan punnituskertaan taas viikko!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on ihan mielettömän hyvää!!