Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Verkkokauppasuosikkinne? Hyvälaatuisia, edullisia tai keskihintaisia vaatteita?
11.10.2018 |
Voi olla että tästä on juteltu. Tajusin, etten ole käyttänyt nettiä lainkaan vaate-, kenkä, tai asusteostoksiin. Millaisia kauppoja käytätte?
Vaatteiden ja kenkien persoonallisuus plussaa, ja suomenkielinen asiakaspalvelu. Jos olisi Suomessa heillä piste, olisi kiva sekin kuulla, kiitoksia!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olen löytänyt kivoja vaatteita Ellokselta ja Klingeliltä.
Alue: Aihe vapaa
Up.