Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhukset ja kassa

Kassatyöntekijä
11.10.2018 |

En olisi hetki sitten uskonut, että puran ärsyyntymistäni tänne. Aloitin työt eilen eräässä isossa tavaratalossa ja en ollut uskoa kuinka törkeitä vanhukset osaavat olla. Tönivät muita, jopa raskaanaolevia, etuillessaan jonoissa, puhuvat rumasti ja menevät henkilökohtaisuuksiin, kun pahoittelen hitauttani kassalla. En ole ennen kassaa käyttänyt, joten se ei vielä suju kuin tanssi. He tiuskivat niin muille asiakkaille kuin myyjille heidän auttaessaan vanhuksia parhaansa mukaan. Miksi tälläinen käytös sallitaan vanhuksilta? Minua ei haittaa heidän hitautensa tai unohtelevaisuus, se on täysin ymmärrettävää. Minusta olisi kuitenkin kohtuullista, että he omaisivat peruskäytöstavat. Yksikään nuori ei ole käyttäynyt minua kohtaan rumasti ja selvästi aidosti ymmärtävät, jos tarvitsen toisen kassatyöntekijän apua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v. Luovuin kokonaan asiakaspalvelutöistä. En aio enään tuhota terveyttäni nimenomaan näiden takia. Olen herkkä ja vuosien varrella kaikki kertynyt sisällä, kuvittelen aina että olen vahva kunnes heräsin siihen kuinka tämän kaltainen työ on saanut minua ihmisvihaajaksi. Varsinkin kun on joutunut palvella nämä 60-80v. Niin törkeitä kun vain voi olla!!

Nää vanhukset eivät ymmärrä mistään mitään nykymaailmasta, kassa tyttö on se mihin puretaan kaikkia.

Nuoremmat asiakkaat ovat aina ollut todella mukavia eikä heitä kohtaan ole kaunaa. Kun kertoo heille tilanteista ymmärtävät! Jopa tullut yhdessä naurettu.

Vierailija
2/2 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehet ne pahimmat ovat. Tekevät mitä tahansa että saadaan nuoret tytöt itkemään! Mitä parempaa palvelua sen enemmän kiusaavat.

Mieti tarkkaan haluatko tätä töitä tehdä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi