Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa ei kouluteta asiakaspalvelun maistereita?

Vierailija
09.10.2018 |

Miksi ei!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi varmaan kysyntää moisella, ei halukkuutta opiskella mokomaa turhaa.

Vierailija
2/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTEEKSI :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!

Vierailija
4/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetaanko missään sellaisia?

Vierailija
5/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilun sietäminen, 6 opintopistettä

Huutamisen kuuntelu, 6 opintopistettä

Asiakkaiden tekemät iskuyritykset, 6 opintopistettä

Vierailija
6/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kysymys. Meillä todella siihen olisi tarvetta. Ja tästä on puhuttu jo vuosia sitten, kuinka design-tuotteisiin tarvittaisiin luksuspalvelua kansainvälisille rikkaille.

Oliko jokin suuremman kultasepänliike, jonka omistaja kertoi kouluttavansa henkilökuntaa ulkomailla.

Suomessa jotekin hyvä asiakaspalvelu koetaan alentavana, eikä siihen suhtauduta positiivisesti, vaikka se olisi pienen maan yksi valtti kortti, sillä yhä enemmän on varakkaita ihmisiä, jotka eivät osta pelkästään tuotetta, vaan myös palvelua.

Hyvä idea ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuksen saa vain ja ainoastaan läätämällä töitä. Itse olen siis "ASP Maisteri" 22

työvuoden jälkeen :)

Vierailija
8/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä kysymys. Meillä todella siihen olisi tarvetta. Ja tästä on puhuttu jo vuosia sitten, kuinka design-tuotteisiin tarvittaisiin luksuspalvelua kansainvälisille rikkaille.

Oliko jokin suuremman kultasepänliike, jonka omistaja kertoi kouluttavansa henkilökuntaa ulkomailla.

Suomessa jotekin hyvä asiakaspalvelu koetaan alentavana, eikä siihen suhtauduta positiivisesti, vaikka se olisi pienen maan yksi valtti kortti, sillä yhä enemmän on varakkaita ihmisiä, jotka eivät osta pelkästään tuotetta, vaan myös palvelua.

Hyvä idea ap.

Palvelumuotoilua opetetaan monessa paikkaa maisteritasolla. Mutta ei sen palvelun toteuttamiseen välttämättä maisteria tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tarvittaisiin asiakaspalvelun maistereita ja töitä riittäisi. Hyvä ap. oivalluksesta.

http://www.matkailusilma.fi/teemat/henkilot/aitoja-elamyksia-aidossa-ym…

Vierailija
10/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitten näille asiakaspalvelijoille pitäisi maksaa korkeampaa palkkaa, mikä taas nostaisi ketjun/myymälän hintoja, ja tämähän ei piheille suomalaisille käy. Kaiken pitää olla mahdollisimman halpaa, laadunkin kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisterithan ovat ajaneet suomen suohon, ai vielä lisää?   Tuottamattomat verovarojen polttajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi