Lue keskustelun säännöt.
Kun mediassa on puhuttu, että väki vähenee ja lapsia
07.12.2007 |
pitäisi tehdä nykyistä enemmän (yli 2 /nainen) niin miksi aborttilakiin ei voisi tehdä tiukennuksia? Esim. sosiaalisista syistä tehtävät laittomiksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elämän syrjässä vaivoin kiinni olevien ihmisten joukkolisääntymistä. Kuormittaa kyllä yhteiskuntaa aika mukavasti.