Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiselle lapselle olette pitäneet " kaverisynttäreitä" ?

Vierailija
15.11.2007 |

Eli synttärit ilman vanhempien mukana oloa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaalle 1 yö vieraan hoidossa, 2vuotiaalle 2 yötä jne



Synttärikavereitakin suositellaan saman verran 2-vuotiaalle 2 kaveria, 3-vuotiaalle kolme jne...





Alle kouluikäiset ei jakse keskittyä useampiin vieraisiin niin kuin pitäsi ja voi tulla riitaa että ei olla tuon kanssa. Ja johan sen nyt järkikin sanoo että ei kai kukaan halua huusholliinsa koko tarharyhmää mekastamaan ja riehumaan (riehumiseksi se usein jossain vaiheessa menee kun lahjat on revitty auki ja limut kaadettu matolle)

Vierailija
2/4 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut tarharyhmän kaikki tytöt ja pari poikaa eli tuhottomasti vieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vanhempia! Ei ole pidetty ainakaan vielä, lapsi 4v.

Vierailija
4/4 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon meillä kaks kaveria prinsessasynttäreillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi