Lue keskustelun säännöt.
Minkäikäiselle lapselle olette pitäneet " kaverisynttäreitä" ?
Kommentit (4)
Aina ollut tarharyhmän kaikki tytöt ja pari poikaa eli tuhottomasti vieraita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilman vanhempia! Ei ole pidetty ainakaan vielä, lapsi 4v.
sillon meillä kaks kaveria prinsessasynttäreillä
1-vuotiaalle 1 yö vieraan hoidossa, 2vuotiaalle 2 yötä jne
Synttärikavereitakin suositellaan saman verran 2-vuotiaalle 2 kaveria, 3-vuotiaalle kolme jne...
Alle kouluikäiset ei jakse keskittyä useampiin vieraisiin niin kuin pitäsi ja voi tulla riitaa että ei olla tuon kanssa. Ja johan sen nyt järkikin sanoo että ei kai kukaan halua huusholliinsa koko tarharyhmää mekastamaan ja riehumaan (riehumiseksi se usein jossain vaiheessa menee kun lahjat on revitty auki ja limut kaadettu matolle)