Lue keskustelun säännöt.
Huonkuuloinen 3,5v puhui eilen YKSINÄISYYSpäivästä =D
07.12.2007 |
Me muut siis kerroimme hänelle ja puhuimme itsenäisyyspäivästä. hän oli kuullut väärin (hän on huonokuuloinen) ja puhui itse yksinäisyyspäivästä :) Hellyyttävää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
väitti saaneensa koulussa keskiviikkona porontaljaa ruoksi :)