Nordea
Mitä olette mieltä? Onko oikein, että Nordean palvelut (esim. luottokortit) ovat halvempia tai ilmaisia niille, jotka käyttävät mobiilipankkia? Mobiilipankkia ei voi käyttää tunnuslukortilla, eikä enää myökään ilmaiseksi annettavalla tunnuslukulaitteella. Jos haluaa edut, on pakko hankkia tunnuslukusovellus, jonka käyttämiseen tarvitaan älypuhelinta tai tablettia. Kiristystä sanon minä. Luulisi, että asia kiinnostaisi kuluttaja-asiamiestä, tasa-arvovaltuutettu tai jotakin muuta vastaavaa tahoa? Sen tiedän, että tunnuslukukortista on pakko luopua, koska EU sanoo niin, mutta kyseinen linjaus ei käsittääkseni saisi saattaa asiakkaita eriarvoiseen asemaan.
Kommentit (2)
Muuten ois ihan ok pankki, mutta puhelinpalveluun jonotus on vähintään 30 min, yölläkin. Sairasta
No vaihda pankkia jos ei kelpaa.