Lue keskustelun säännöt.
Poikani sanoi mulle tänään yhtäkkiä että " hyvin hoidetuista pojista tulee tällaisia kivoja lapsia"
28.11.2007 |
arvatkaapa onko poika saanut vielä ylimääräisiä halauksia tänään!
Kommentit (2)
Meidän kohta 4 v tyttö muutaman kerran syliin tullessa halaa kovasti sanoen: " mä tykkään susta niiin paljon"
Ja lisää vielä että " onhan iskäkin paras iskä?"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanasti sanottu, mutta myös aika fiksusti päätelty!