Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani sanoi mulle tänään yhtäkkiä että " hyvin hoidetuista pojista tulee tällaisia kivoja lapsia"

Vierailija
28.11.2007 |

arvatkaapa onko poika saanut vielä ylimääräisiä halauksia tänään!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti sanottu, mutta myös aika fiksusti päätelty!

Vierailija
2/2 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohta 4 v tyttö muutaman kerran syliin tullessa halaa kovasti sanoen: " mä tykkään susta niiin paljon"

Ja lisää vielä että " onhan iskäkin paras iskä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan