Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuli mieleen että mitäpä jos lähtisimme ulos. Raitis ilma tekee hyvää.
15.07.2018 |
Eikä tarvitse huutaa porvoota, ja 0/5.terveisin naapurin pekka
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vain siinä että mihin ja mitä tekemään?
Yksinäisenä ihmisenä tulee kyllä käytyä liikkumassa mutta ei sitäkään voi joka päivä tehdä koko päivää.
Ota puhelin/tabletti mukaan, mene rannalle loikoilemaan ja provoile tätä av-palstaa siellä. Aika lailla älypuhelinkansaa rannat täynnä nykyään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai sitten jättää puhelimen kotiin, ja nauttii kauniista luonnosta. Järkyttävä ehdotus, kyllä.
Alue: Aihe vapaa
Ongelma on vain siinä että mihin ja mitä tekemään?
Yksinäisenä ihmisenä tulee kyllä käytyä liikkumassa mutta ei sitäkään voi joka päivä tehdä koko päivää.