Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2000 euron autoa ostamassa enkä tajua autoista yhtään mitään. HELP!!!

Vierailija
14.07.2018 |

Olen laittanut hintahaarukaksi 1500-2500 euroa. Kunpa on tärkeämpää auton kilometrit vai vuosiluku ja paikanpäälle mennessä mitä kaikkea autosta tulee tarkastaa paikan päällä ja
mikä on sellainen asia, joka saa teidät hylkäämään ehdottomasti auton.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto kunto ja kunto.

Mittarilukemaan ei kannata useinkaan luottaa.

Ja ikää tärkeämpi on se kunto.

Vierailija
2/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vanha ja pienemmät kilometrit. Tsekkaa ainakin jakopäähihna, millon vaihdettu ja millon pitää vaihtaa seuraavaks. Se on suht kallis homma tehä, jos vertaa auton hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa hintaluokassa ei ole vuosimallli eikä kilsat tärkeimmät vaan auton kunto eli miten sitä on pidetty. Etkö saisi jotain autoista tietävää mukaan katsomaan? Olen muutamille puolitutuille naisille käynyt autoja katsomassa itsekin.

Vierailija
4/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sulla ole ketään tuttua joka voisi auttaa sua tossa valinnassa? Vie kuntotarkastukseen se pirssi mihin tykästyt ja vertaa hintoja netissä, netti on pullollaan autoja. Ostajan markkinat eli kannattaa tinkiä.

Vierailija
5/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja huoltokirja kannattaa vaatia.

Vierailija
6/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tärkeintä on, että se on katsastettu ja mahdollisimman hiljattain. Oikeastaan millään muulla ei ole väliä, pommi se on joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tuttavapiirissäni ei ole autoista tietäviä. :(

AP

Vierailija
8/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, kilsat, huollot + huoltokirja, katsastettu koska ja koska seuraava, 2 renkaat vanteilla. Päästölukemat ja ehjä tuulilasi. Ja et renkaissa on pintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen kunnon voi sitten arvioida kun ei tajua autoista mitään?

T:Toinen osaamaton

Vierailija
10/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei volkkaria tai ooppelia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä pysty osaamaton mitenkään arvioimaan. Sian säkissä joudutte ostamaan. Kyllä vaan kannattaisi etsiä joku, joka voi auttaa tarkastamaan auton tai miettiä onko se tosiaan pakko hankkia.

Vierailija
12/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla ruostetta 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistö noista tietää. Tommoset voi laueta tai olla laukeematta millon vaan. Siks ne maksaa 2 tonnia.

Vierailija
14/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunto kunto ja kunto.

Mittarilukemaan ei kannata useinkaan luottaa.

Ja ikää tärkeämpi on se kunto.

Alle 4 tonnin japanilaisissa autoissa on ainakin järjestään vaihdelaatikko menossa ja ne on sitten tuupattu autoliikkeen murheeksi, tullut tässä omien autoshoppailujen lomassa havaittua kun loodat rahisee ja ulisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa hintaluokassa kaikki on sellaisia pyörillä kulkevia ruostekasoja piilevine vikoineen.

Osta bussilippu jos et autoista tiedä tuon enempää.

Vierailija
16/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en minäkään suosittele hankkimaan tuon hintaista (tai edes vähän kalliimpaa), jos ei itse ymmärrä autojen päälle mitään, eikä osaa niitä itse korjailla. Tuollaiset ns. kesäautot voi ajaa asiansa, jos pystyy itse tarpeen tullen korjaamaan kaikkea pientä. Ja vähän isompaakin. Ennen kaikkea tuon hintainen auto on ihan varmasti musta aukko omistajansa rahoille, ei mitään toivoa että se tulisi maksamaan vain sen 2000. Varaosaa joutuu laittamaan, ja tosiaan kalliiksi tulee, jos ei itse pysty tekemään mitään. Sitten on autoverot, katsastukset ja bensat. Ja kaikki yllätysmenot, mitä tulee harmituksen päälle siitä, kun auto jättää välille tai se ei käynnisty, etkä voi käyttää sitä siihen, mitä varten sen alun perin ostit. Ap, säästä rahojasi ja hermojasi ja keksi jokin toinen keino kulkemiseen.

Vierailija
17/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit googlettaa tietyn automallin tyyppivikoja.

En ostaisi autoa, joka pitäisi melko heti viedä katsastukseen.

Tarkista ennen ostoa, ettei auto ole varastettu.

Vierailija
18/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä todellakaan tajua autoista mitään, jos kahdella tonnilla autoa ostamassa!

Sehän on ihan venäläistä rulettia.

N.6000€ ja siitä ylöspäin alkaa saada jo vähän parempi kuntoisempia autoja.

2000 euron autoon joutuu helposti teettämään kalliita remontteja.

Sä tuskin sellaista haluat.

Terveisin autonasentaja.

Vierailija
19/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olla ruostetta 👍

Kahden tonnin autossa on AINA ruostetta. Jos ruostetta ei löydy, niin se tarkoittaa sitä että autokuume on sumentanut järjen.

Vierailija
20/56 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut edullisesti pari rellua, jotka ovat olleet pitkään samalla omistajalla. Niitä pidetään romuina, joten hinta on halpa. Ovat kuitenkin olleet kunnoltaan hyviä eikä kalliita remppoja ole ollut. Jotain pienempää tuon hintaisissa on aina. Älä siis tuijota merkkiä. Oikeasti joku Lada saattaa olla tuossa hintaluokassa luotettavin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi