Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihana viileys ja tuuli! Toivottavasti helteet ovat nyt takanapäin.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samaa mieltä! Toukokuu näin tukevasti viimeisillään raskaana oli aikamoinen :-)
Hahaha... Tosi hauskaa. Toivottavasti ne kunnon helteet ovat vasta edessä, että saataisiin Ouluunkin lähemmäs +30 astetta.
Lihavat astmaatikot kiittävät. Onko muita?
En pidä helteestä. Mulle parikymmentä astetta on ihan tarpeeks, yli kahtaviittä en kaipaa edes keskikesällä. Vettä kaipaisi sekä ihminen että varsinkin luonto.
Alue: Aihe vapaa
Joo samaa mieltä. On ollu kyllä rankka kuukausi kun iho palaa todella herkästi, olen aivan tukossa siitepölystä ja saan migreenin jatkuvasta aurinkopaisteesta. Siksi syksy on vuodenajoista mieluisin.