Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä hiivattia, eikö nyt saa rillata käyrää?
02.06.2018 |
Käristeet on jääkaapissa ja hiilet valmiina. Luuleeko joku, että siitä tulee tulipalo? Pelkkää taikauskoa.
Kommentit (3)
Ainahan voi vedota siihen ettei tiennyt. Ei se tietysti paljoa lämmitä jos talo ja naapurusto paloi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tässä on ihan samanlaista kuin joka kesä. Vihreää ruohoa ympärillä ja ei kai ne talotkaan märkiä ole ennenkään olleet.
Alue: Aihe vapaa
Kun grillaat, juo runsaasti kaljaa. Kun palo tulee, kuse päälle.