Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulevatko MLL:n hoitajat vahtimaan myös iltaisin/viikonloppuisin?

Vierailija
12.11.2007 |

esim. jos haluaisimme joskus käydä elokuvissa tai syömässä miehen kanssa kaksin? Onko hoitajilla jotain rajoitusta mihin asti voivat vahtia lasta? Mitä muuta kautta saa hoitajia kuin MLL:n kautta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hoitaja tosin itse ilmoittaa MLL:lle ajat, jolloin on käytettävissä. Yöaikaan ei monesti kulje busseja, joten sitten täytyy sen bussitaksan sijasta maksaa hoitajalle taksi kotiin. Minä tosin olen joskus vienytkin yhden hoitajan kotiinsa, mutta en tiedä, onko suositeltava käytäntö.

Vierailija
2/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat käyneet vuoden, aina sovittaessa, usein myös yöllä ja illalla. Viedään kotiin jos on myöhä tai pimeetä. Palkka on 5e tunti ja maksetaan yleensä sit vähä extraaki. Aivan mahtavii tyttöi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ovat?

Vierailija:


Ovat käyneet vuoden, aina sovittaessa, usein myös yöllä ja illalla. Viedään kotiin jos on myöhä tai pimeetä. Palkka on 5e tunti ja maksetaan yleensä sit vähä extraaki. Aivan mahtavii tyttöi!

Vierailija
4/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jossain etelämmässä se oli vähän kalliimpaa, alkoi muistaakseni kakdeksaisella se luku. Päälle työnantajamaksut yms. jos käyttää paljon tietenkin.



Me ollaan käytetty silloin tällöin iltaisin MLL:n hoitajaa, ja ollaan oltu tyytyväisiä. Lapsi aina oikein toivoo että hoitaja tulisi...



www piste mll piste fi ja sieltä kohta tukea ja apua ja sieltä lastenhoitoapua, niin löytyy tarkempaa tietoa.

Vierailija
5/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin meillä vakityttö laski hintaansa 6 euroon ja ollaan käytetty useammin. Esim. kerran kuussa jää yöksi. Sanoo, että voi lukea rauhassa tenttiin, kun lapset on menneet nukkumaan ja sitten nukkuu, eli tekee samaa kuin kotonaankin, on vaan varalta paikalla, joten siksi kompromissi maksussa.

Vierailija
6/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin tarvinnut hoitajaa lyhyeksi aikaa mutta kukaan ei kuulemma halua ottaa vain parin tunnin hoitokeikkaa vastaan, väilttäjä sanoi suoralta kädeltä että ei onnistu.



Itse ainakin luulin että juuri pikkukeikkoja nämä nuoret tekevät, ja olisin itse nuorena innolla ottanut vastaan parinkin tunnin työn, silloin siitä maksettiinkin 10mk tunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin pääsevät hoitamaan VAIN iltaisin ja viikonloppuisin, koska ovat lukiolaisia. Eli kannattaa ottaa selvää, mikä tilanne teidän paikkakunnalla on. Joillakin paikkakunnilla on hoitajia hyvin saatavilla toisilla taas huonosti.

Vierailija
8/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajavälityksessä ainakin meilläpäin yksi todella tökerö tyyppi. Hankin hoitajat muualta!