Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finlandia Väisäselle! Mitä mieltä?

Vierailija
04.12.2007 |

Vähän harmittaa, ettei Itkonen voittanut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkonenkin olisi kyllä palkinnon ansainnut.

Vierailija
2/3 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väisänen on ansainnut palkinnon monipuolisena taiteilijana mutta olisi Itkonenkin ansainnut palkinnon ansioituneena kirjailijana. Nää on näitä, mielipidejuttuja.

Mutta niinhän tuo on Finlandia-palkintokin mielipidejuttu. Tänä vuonna sen sentään päätti kulttuurialan ammattilainen eikä esim presidentinrouva ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tätä palkittua teosta lukenut, mutta esikoinen (" Vanikan palat" ) oli todella lämminhenkinen, ironinen, välillä kyyneleet silmiin nostava kuvaus äidittömäksi jääneen perheen arjesta omalaatuisen isän johdolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä