Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
APUA RISTIPISTOTYÖHÖN!
Kommentit (5)
ristipiston nurjalla puolella sinulla menee pistoja siten, että ne näkyvät pystysuorina lankoina. Pujota päätettävät langat näiden pystysuorien " alle" eli vedä neulan kanssa niiden pystysuorien lankojen alta. Päätettäviin lankoihin ei tarvitse laittaa solmua, pysyvät kyllä niiden " pistojen alla" tukevasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laitatko solmun aina kun aloitat tekemään uudella langalla? päätt
eletkö langat työn lopussa kaikki kerrallaan vai jokaisen langan aina sen loputtua/vaihdettua?
mutta alussa laitan solmun, ja päätän langan heti, kun olen saanut sen valmiiksi.
Alue: Aihe vapaa
olen tehnyt melkein työn loppuun ja langat roikkuvat rumasti, onko mitään enää tehtävissä? :)