Jos tilaisit laukun, jonka kyljessä ei ole avaimenperää roikkumassa, vaikka pitäisi olla, palauttaisitko laukun?
Vai eikö sinua haittaisi avaimenperän puuttuminen?
Kommentit (5)
Mikset vain reklamoi yritykselle, että se puuttuu? Varmaan lähettäisivät sen sinulle ilman lisäkuluja.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain reklamoi yritykselle, että se puuttuu? Varmaan lähettäisivät sen sinulle ilman lisäkuluja.
Tämän vaihtoehdon valitsisin.
Mitä merkitystä sillä sinulle on, mitä joku muu tekisi kuvitteellisen laukun kanssa. Jos olet itse jonkun laukun tilannut ja saanut puutteellisen toimituksen, niin sinun asiasihan se on mitä sen kanssa teet.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain reklamoi yritykselle, että se puuttuu? Varmaan lähettäisivät sen sinulle ilman lisäkuluja.
Tälläinen ei tullut mieleenkään, mutta hyvä idea kyllä! Paljon fiksumpaa näin! Kiitos sinulle! Ap
.