Lue keskustelun säännöt.
Viaplayn asiakaspalvelija halveerasi minua
25.05.2018 |
Huomasin tililläni maksutapahtuman Viaplaylle. Olin n. puoli vuotta sitten lunastanut ilmaiskuukauden. Lähetin viestiä, mikä oli ihan asiallinen. Kysyin onko tilaukseni voimassa, sillä olin muistaakseni perunut tilauksen. Pyysin myös kirjautumistietoja. Asiakaspalvelija vastasi tilauksen olleen voimassa melkein puoli vuotta ja, että hyvä että sain vihdoinkin aikaiseksi poistaa tilauksen. En käsitä, viestini oli asiallinen. Luulivatko he, että syytän Viaplayta asiasta?
Kommentit (2)
Kuulostaa vähän ylireagoinnilta. Sana tarkkaan - miten sinua halveerattiin ja väännettiin veistä haavassa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedän, että omaa tyhmyyttähän tuo oli, mutta että oikein väännetään veistä haavassa. Miksi niin pitää tehdä? He kuitenkin saaneet 100 kauttani tyhjästä.