Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viaplayn asiakaspalvelija halveerasi minua

Vierailija
25.05.2018 |

Huomasin tililläni maksutapahtuman Viaplaylle. Olin n. puoli vuotta sitten lunastanut ilmaiskuukauden. Lähetin viestiä, mikä oli ihan asiallinen. Kysyin onko tilaukseni voimassa, sillä olin muistaakseni perunut tilauksen. Pyysin myös kirjautumistietoja. Asiakaspalvelija vastasi tilauksen olleen voimassa melkein puoli vuotta ja, että hyvä että sain vihdoinkin aikaiseksi poistaa tilauksen. En käsitä, viestini oli asiallinen. Luulivatko he, että syytän Viaplayta asiasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että omaa tyhmyyttähän tuo oli, mutta että oikein väännetään veistä haavassa. Miksi niin pitää tehdä? He kuitenkin saaneet 100 kauttani tyhjästä. 

Vierailija
2/2 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän ylireagoinnilta. Sana tarkkaan - miten sinua halveerattiin ja väännettiin veistä haavassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme