Voi ei. 1-vuotias ei nuku enaa aamupaivaunia. Nyt onkin vahan hankalampaa aidin paasta aamusuihkuun ja kaunistautua. Miten te muut olette ratkaisseet asian?
KOnttailee vielä enimmäkseen ja on kovasti äidin perään. En halua, että kastelee vaatteensa suihkun lattialla.
Kommentit (11)
Minä laitoin kehään lelujen kanssa. Pysyi paikallaan ja pääsin pesulle. Enkä välittänyt vaikkka vähän protestoi.
Siis toki riippuu suihkuhuoneen koosta ja syöttötuolista että pysyykö siinä... Meidän 1v. ei ole nukkunut kaksia unia enää 5 kuukauteen! Itse harrastan suihkussa käyntiä illalla...
Meillä ainakin lapsi konttailee pesuhuoneessa alasti, jos mun täytyy mennä suihkuun ja mies ei ole kotona. Ja lopuksi lapsi tulee itsekin käymään pesulla. Ja " pesee" itse hampaansa samalla, kun laitan itseäni. Saman ikäinen on meilläkin. :)
Ja tarvin tuon aamusuihkun, kun muuten on niin tursahtanut olo koko päivän, joten iltasuihkuttelu ei riitä.
Kävin suihkussa aamulla ennenkö mies lähti töihin.
lapsen unet voi kestää 15min tai 4tuntia... yleensä istuu sitterissä mutta alkaa aina protestoimaan siinä vaiheessa kun oon hoitoaineen saanut päähäni..
lapselle jotkut sukat/tossut jalkaan? Ja leluja? Miten te sitten ne kävelevät muksut pesette, jos ei kylppäriin voi viedä?
aina tosi nopeesti suihkussa.
Kun laitan hiuksia ja meikkaan niin silloin lapset leikkii tms.
Vaikka toisaalta mulla ei kyllä mene aamurutiineihin kuin ehkä 10 min.