Lue keskustelun säännöt.
Vapautettiinko se Ylöjärven insuliinipiikittäjähoitaja lopulta näytön puuttuessa?
18.11.2007 |
Ihmettelen, kun ei ole kuulunut pariin kuukauteen mitään koko asiasta. Edes syytteitä ei taidettu nostaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla