Lue keskustelun säännöt.
Fazer dominosuklaa, joko olet maistanut?
Kommentit (5)
Joo, ostin lentokoneesta. Kyllä se oli hyvää! Ostaisin uudestaankin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jollain halvemmalla merkillä oli orio-suklaa. Sitä olen syönyt. Oli hyvää.
Ei.