Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muumitalossa mitään järkeä?Kannattaako ostaa 3 v:lle?

Vierailija
02.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva talo, jossa lapsi saa leikkiä muumihahmoilla. 3 vuotiaalle on ihan hyvä ostos.

Vierailija
2/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän varauksellisesti suhtautuisin, siinä oikeassa muumitalossa on TODELLA pieniä osia. Meillä nyt vasta lähempänä 4 v. tyttö on leikkinyt sillä enemmän.



Ehkä se Muumi-ensitalo olisi parempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseinen talo löytyy. ja joka paikassa ovat sanoneet että on niin turha, niin turha. hirveästi pieniä osia, jotka menee helposti hukkaan. vaikea leikkiä niin pienillä tavaroilla ts. monien lasten hienomotoriikka ei siihen riitä. kallis. itse satsaisin ennemmin vaikka kunnon nukkekotiin (tosin silläkään ei läheskään kaikki lapset osaa leikkiä), johon vois sit vaikka ostaa niitä pikkasen isompia muumihahmoja asukkaiksi, jos haluu.

Vierailija
4/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme antaneet hänelle pienen laatikon pikkuosasia varten, johon ne pienet osat kerätään leikin jälkeen.

Hyvin on toiminut!

Vierailija
5/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v osaisi niillä jo leikkiä, mutta 2v pikkusisko hukkaisi ne alta aikayksikön. Molemmat leikkivät innolla talolla, aina on tappelu käynnissä kumpi saa leikkiä. Muumihahmoja on pitänyt ostaa lisää että riittää :o)

Vierailija
6/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tykännyt ja leikkinyt. Nyt lapsi 4v. Välillä enemmän, välillä vähemmän niin kuin muillakin leluilla. Nyt on myös pikkuveli 1,5v alkanut leikkiä. Hänelle en anna pienimpiä osia, muilla leikkii mielellään " omalla tavallaan" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vanhalla pitäisi hienomotoriikka olla sen verran hallussa, että kykenee muumitalolla jotenkin leikkimään.

Jos on kehityksessä jotain häikkää ei ehkä kannata ostaa muumitalao vaan joku hienomotoriikkaa kehittävä lelu.