Lue keskustelun säännöt.
Treen messut & bussit Keskustorilta. Neuvokaa harhailevaa.
17.11.2007 |
Olen huomenna menossa messuille. Mistä bussit messukeskukseen lähtevät? Bussit 1, 7 ja Y7? Keskustorilta joo, mutta eikös sitä ole Hämeenkadun molemmin puolin? Haluaisin harhailla mahd. vähän.
Kiitos jos joku jaksaa neuvoa!
Kommentit (2)
Se nro 1 menee ihan ent. Pirkkahallin pihaan. Kätevää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lähtee samalta puolelta katua kuin Sokos on. Sillä puolella on enemmänkin bussipysäkkejä kuin toiselta puolella Hämeenkatua. Ihan Hämeenkadun reunasta lähtee.