Varasin matkan, mies jäi vissiin rannalle.
Ollaan käyty joka vuosi lasten kans reissussa.
Nyt sitten oli puhe, että mennään tammikuussa jonnekin.
Oli puhe, että mies katsoo töissä työlistaa, että mikä aika sopisi.
Ei ollut katsonut, sanoin, että ei ole neää koivn montaa matkaa jäljellä.
Aina joka reissussa ollaan molemmat oltu sitä mieltä, että seuraava reissu on vähintään 11 päivää. Nyt ei sitten löydykään sellaista reissua.
Löytyi kaksi viikkoa, mies sanoi, että ei saa niin paljon vapaata, eikä edes halua. Minä sanoin, että mä saan ja haluan, samoin lapset.
Kysyin, että jos varaan kahden viikon reissun, niin onko hän mukana mielummin alku vai loppuviikot?
sanoi, että menee niin hankalaksi, että ei tule lainkaan.
Kysyin, että oikeestiko? vai miksi alat lapselliseksi? Sanoi, että menee liian hankalaksi.
No tässä sit varasin iah helposti mulle ja lapselle all inclusive kaksi viikkoo!!
Jeah, hieno tunne ku tietää matkan olevan edessä.
Toisaalta ainoo aika, että mies olis ollu meidän kans vuodessa...
Kommentit (3)
Ei nussi vieraita, siitä olen satavarma. Hei haloo, tunnen sun miehesi... *virn*.
Sitä vituttaa rankasti, kun joutuu ensi viikon vapaansa hoitamaan lasta ja koiraa sillä aikaa kun sä humputtelet.
Milloin ja minne menette tammikuussa, yritän varata mulle ja muksuille saman reissun =)
Tammikuun loppupuoli, Riu hotelli Maspalomas
Kaksi viikkoa ilman akkaa ja kakaroita. Voi ryypätä, piereskellä ja nussia vierasta ja silti jää vielä säästöäkin.