Lue keskustelun säännöt.
Kinuskin ohjetta kaipaan
10.11.2007 |
Haluan kakun päälle kinuskikuorrutuksen huomiseksi ja sitten ohjetta ja käykö punainen eli runsaasti suolattu voi tekemiseen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kinuskikuorrutus
2dl kuhukermaa
1,5dl fariinisokeria
------------
2tl voita tai margariinia
laita teflonkattilaan kerma ja fariinisokeri, keitä miedolla lämmöllä
KOKO AJAN sekoittaen n. 10min (tai ylikin niin kauan, että vähän sakenee ). Nosta kattila liedeltä, lisää voi (antaa kiiltoa ).
Anna jäähtyä hetki, levitä kakun päälle kun on vielä juoksevaa.
Hyviä kakkuhetkiä!