Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinuskin ohjetta kaipaan

Vierailija
10.11.2007 |

Haluan kakun päälle kinuskikuorrutuksen huomiseksi ja sitten ohjetta ja käykö punainen eli runsaasti suolattu voi tekemiseen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuskikuorrutus



2dl kuhukermaa

1,5dl fariinisokeria

------------

2tl voita tai margariinia

laita teflonkattilaan kerma ja fariinisokeri, keitä miedolla lämmöllä

KOKO AJAN sekoittaen n. 10min (tai ylikin niin kauan, että vähän sakenee ). Nosta kattila liedeltä, lisää voi (antaa kiiltoa ).

Anna jäähtyä hetki, levitä kakun päälle kun on vielä juoksevaa.



Hyviä kakkuhetkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme