Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko vai teetkö joulukaatikot itse ja ikäsi?

Vierailija
17.11.2007 |

Eli mitkä laatikoista ostat ja mitkä teet itse? Ja minkäikäinen olet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse porkkana- ja lanttulaatikot. Kaupasta ostan maksalaatikon. Perunalaatikko ei meillä joulupöytään kuulu.

Vierailija
2/17 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

porkkana ja lanttulaatikon. Muut ostan kaupasta.

Ja meillä kotona ei tehty itse laatikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo tekee sitä niin että muillekin riittää. (minä taas teen sitten noita lanttuja ja porkkanaa hänelle) maksalaatikko kaupasta.

Vierailija
4/17 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen itse tai sitten mies tekee. Ikää 22v.

Vierailija
5/17 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 29v. ja kotona myös aina tehty kaikki itse.

Vierailija
6/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen porkkanalaatikot sekä lanttulaatikot itse, perunalaatikkoa ostan kaupasta, maksalaatikkoa ei meillä syödä. tänä jouluna ajattelin tehdä myös vanhanajan makaroonilaatikkoa lisäksi. =)

muutenkin valmistan itse kaiken jouluruuan, ihan perinteiseen tapaan.



nimim. lantut juuri kiehumassa laatikkoa varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikon ostan kaupasta. Ikää on 26 vuotta.

Vierailija
8/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Porkkana, lanttu ja perunalaatikko herkkuja kun tekee itse.

Kaupasta ostan vain maksalaatikkoa (sitä ei mene paljoa jouluna)

Muutkin jouluherkut tehdään itse.

Ikää 30- vuotta



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis JOULULAATIKOT. -ap

Vierailija
10/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksalaatikko ei kuulu meillä joulupöytään. ikää 38v. Äiti ei ole eläissään tehnyt varmaan ainuttakaan joululaatikkoa...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanaa teen ison satsin, jota syödään pitkin kevättä, on lasten herkkua. Ikää on 37v.

Vierailija
12/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempamme asuvat kolmessa paikassa, ja jouluna käydään kaikkien luona kylässä (1 paikka päivässä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tekee porkkana- ja lanttulaatikon tai sitten ostan ne. Meillä menee niin vähän niitä, eteti ole järkeä ruveta itse väsäämään. Maksalaatikkoa ei meillä syödä jouluna. Olen 47-vuotias.

Vierailija
14/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissanikin tehtiin kaikki itse ja samaa perinnettä tykkään jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen porkkana- ja lanttulaatikon, muita meillä ei syödä. Ja ikää 25 vuotta.

Vierailija
16/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35v.

Vierailija
17/17 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikaa mulla on 31v. Suomessa en ikina tehnyt ite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan