Lue keskustelun säännöt.
Oikotien mainosen syntyhistoria
copywriter
29.03.2018 |
Voin jo kuvitella kuinka joku mainostoimiston dynaaminen tiimi on siellä näköalaneukkarissa lattekuppien ja suitsukkeiden seassa luonnostellut ihanan monikulttuurisen kampanjan. Joku ad saanut idiksen että hei, tehdään tällainen uusi ja ennennäkemätön konsepti, jookos. Mainostoimiston väki on ihan oma rotunsa.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Tai sit ei.
Mites se deluxe-mainos, jossa tyylikäs prinsessa vie tatuoidun nahkatakkipoikiksen rikkaiden vanhempien luo ekaa kertaa? Eikö siinä ole epäsuhtanen pari?
Ööö... ei? Sehän on enemmän sääntö kuin poikkeus että tyylikkäät prinsessat ihastuvat ns. renttuihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai sit ei.
Mites se deluxe-mainos, jossa tyylikäs prinsessa vie tatuoidun nahkatakkipoikiksen rikkaiden vanhempien luo ekaa kertaa? Eikö siinä ole epäsuhtanen pari?