Jotenkin tökkii ns kevät/kesäverhojen laitto, kun täysi talvi..
Otin siis juuri joulunaikaan viittaavat verhot pois, juuu pitkään olivat mutta eivät olleet punaiset tonttuverhot tms, paitsi toisella kiskolla olevat yksiväriset. Antaisko noiden nyt olla kunnes alkaa kevät vai mitä...ja noiden tyynyjen, tai siis tyynypäällisten ennenkuin nekin menee vaihtoon.
First world problems mutta sallittakoon se. Vähän piristystä nupille yritän saada.
Kommentit (6)
Niin ja onhan nyt kevät. Aurinko paistaa täydeltä terältä ja päivä on pidempi kuin yö. Siitä vaan vaihtoon! Parempi suunnata eteenpäin kuin roikkua vanhassa.
T. Se sisustushaasteellinen.
Mä en tiennyt, että tollanen ongelma edes voi jollain olla. En siis vähättele etteikö se ongelma voisi olla mutta itse en ainakaan vaihtele mitään sisustuksesta vuodenaikojen mukaan.
Joskus harvoin muutan jotain kun haluun vaihtelua.
Mä olen luullut, että ihmiset jotka vaihtavat verhoja, vaihtavat niitä siksi, että haluavat vaihtaa niitä.
Mä en vaihda verhoja, vaikka pesenkin niitä aina välillä.
Kevät on jo menossa :) Johan parin päivän päästä alkaa huhtikuu. Kesää tässä nyt seuraavaksi odotellaan. Kevätverhot vaan ikkunaan.
Täällä toinen vuodenaika-sisustaja. Kevät/kesäverhoja en ole vielä vaihtanut, mutta talviverhot ei viittaakaan millään tavalla jouluun. Tyynynpäällisiä olen jo vaihtanut.
Sori en osaa auttaa. Kun en vaihda verhoja vuodenajan mukaan, niin ei ahdista tämäkään ongelma. Kun sisustushaasteellinen teettää sopivat verhot, niitä on turha vaihdella... sitten kun sisustus ehkä kerran kymmenessä vuodessa muuttuu, teetetään sitten taas verhot...