Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sipilä haluaa Suomen olevan tekoälyn kärkimaa tulevaisuudessa, koska normaalia älyä ei enää ole
12.03.2018 |
"Pääministeri: Tekoälyn soveltajiksi koulutettava 10 vuodessa miljoona suomalaista"
https://yle.fi/uutiset/3-10112658
"Pääministeri Juha Sipilän (kesk.) mielestä Suomen lainsäädäntöä pitäisi muuttaa niin, että se mahdollistaa tekoälykokeilut."
Jos toi Juha malttais nyt ensin käyttää omaa pientä älyään oikein...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa