Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillakin voi olla niin huonot hampaat?

Vierailija
25.03.2025 |

Onko juuri sinulla hyvät hampaat vai kuulutko siihen väestöön jonka hampaat ovat huonot? Hammaslääkäri on kallis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka maksaa hammalääkärit ja hygienistin. On aina seksikäs neito isoine rintoineen hoitamassa.

Kehuu hampaitani aina.

Vierailija
2/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kaupunki. Täällä jo vuosia sitten lopetettiin paikkaus. Reikä on kuulemma kosmeettista hammashoitoa eikä se kuulu kunnalle. Eli vain syvempi ientä uhkaava reikä paikataan tai joku sellainen. Monilla on hampaat täysin rapautuneet. Tuurilla voi jonkun sukulainen päästää pari kertaa yksityiselle, ei kaikilla sitäkään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kaupunki. Täällä jo vuosia sitten lopetettiin paikkaus. Reikä on kuulemma kosmeettista hammashoitoa eikä se kuulu kunnalle. Eli vain syvempi ientä uhkaava reikä paikataan tai joku sellainen. Monilla on hampaat täysin rapautuneet. Tuurilla voi jonkun sukulainen päästää pari kertaa yksityiselle, ei kaikilla sitäkään ole.

Helsinki?

Vierailija
4/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korjauttanut kierot etuhampaani yksityisellä ja nyt minulla on kaunis hymy.

Vierailija
5/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korjauttanut kierot etuhampaani yksityisellä ja nyt minulla on kaunis hymy.

Paljonko kustansi?

Vierailija
6/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turku?

Vierailija
7/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki?

Taitaa olla Vantaa.

Vierailija
8/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin osa marketti"ruuasta" on epäterveellisyytensä lisäksi myös hampaille pahaksi. Hampaita ei oo tarkotettu kestämään sitruunahappoja ym roinaa

Vierailija
9/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko kustansi?

Vain 6000 €,

Vierailija
10/10 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalla geneettisiä vikoja esim.kiilteen puutos tms. miten hoidettu lapsena onko kaikki kivenäisaineet yms.

lisäksi hammaslääkärin kalleus ja pelot vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän