Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olin eilen Jipun konsertissa, ihan hyvä ääni, mutta miksi laulaa koko ajan silmät kiinni?
06.10.2007 |
Sama Anna Eriksson. minusta silmistä pitäisi nähdä se laulun palo, toki silmät menee väkisin joissain kohdissa kiinni mutta koko ajan! Se on viihteestä ja hyvästä lavaesiintymisestä kaukana.
mitä mieltä muut on?
Kommentit (4)
vääntelehtii lavalla niin, että näyttää kuolevan sinne - kappaleetkin alkaa kuulostaa huonoilta, kun laulaja ilmeilee ne pilalle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuka sitä jaksaa kuunnella,saati edes mennä katsomaan.
Vaikuttaa niin pilalle hemmotellulle pikkudiivalle,jolla on koko ajan niin helvetin vaikeaa. Maailman tuska painaa hartioita ;)
En tunne ihmistä, kivasti lauloi, mutta silmät kiinni. Ei tehnyt vaikutusta.
ap
Alue: Aihe vapaa
Voi että tuollainen " vähäx mun elämä on tuskaa ja elän tässä sydän vereslihalla ja kellään ei oo niin vaikeeta kun mulla" -asenne on oksettava!!