Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen Jipun konsertissa, ihan hyvä ääni, mutta miksi laulaa koko ajan silmät kiinni?

Vierailija
06.10.2007 |

Sama Anna Eriksson. minusta silmistä pitäisi nähdä se laulun palo, toki silmät menee väkisin joissain kohdissa kiinni mutta koko ajan! Se on viihteestä ja hyvästä lavaesiintymisestä kaukana.



mitä mieltä muut on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tuollainen " vähäx mun elämä on tuskaa ja elän tässä sydän vereslihalla ja kellään ei oo niin vaikeeta kun mulla" -asenne on oksettava!!

Vierailija
2/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääntelehtii lavalla niin, että näyttää kuolevan sinne - kappaleetkin alkaa kuulostaa huonoilta, kun laulaja ilmeilee ne pilalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sitä jaksaa kuunnella,saati edes mennä katsomaan.

Vaikuttaa niin pilalle hemmotellulle pikkudiivalle,jolla on koko ajan niin helvetin vaikeaa. Maailman tuska painaa hartioita ;)

Vierailija
4/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ihmistä, kivasti lauloi, mutta silmät kiinni. Ei tehnyt vaikutusta.



ap