Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olet äideistä, jotka kutsuvat lapsiaan prinsessoiksi ja prinsseiksi?
Kommentit (6)
huvittavaa.
olisi edes kaunis tyttö kyseessä, mutta kun naapurilla on ihan susiruma tyttö, ja prinsessa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse kutsun tyttöäni pallonaamaksi;)
Petolinnun perseeksi aamupaskan jäljiltä?
Näin hän pystyi paremmin perustelemaan, että prinsessoja ovat!
Siis näiden tytärten kaikki nimet on peräisin prinsessalta.
Kuka nyt mitäkin hellittelynimiä lapsestaan käyttää. Ei se mitään ihmisestä kerro.