Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttää ku se jani otti sen lehtipihvin ja pepsin.
Kommentit (2)
Liha on hyvää! Syömme sitä joka päivä. Vituttaako vegeä? Harmittaako hippiä? Masentaako maailmanparantajaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulis et olis muutakin elämää