Lue keskustelun säännöt.
voiko jotenkin tuntea olevansa raskaana jo hedelmöityksen jälkeen?
Kommentit (2)
Ilmaantui turvotusta ja sellaista ei nyt kipua, mutta jotain tunnetta... En usko että ihan samantien kun raskaus alkaa, niin jotain tuntee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olo oli huono. Nyt vasta rv 4+0, huonoa oloa oli silloin rv 3. ja mulla raskaudet näkyy testissä tosi aikaisin (nytkin testasin rv. 3+2).