Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-lupia tarkastetaan Helsingissä, onko teidän ovella jo käynyt?

Vierailija
21.09.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastajia ei tarvi päästää sisälle. Niillä ei ole siihen mitään oikeutta!

Vierailija
2/3 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat käyneet jo kahdesti! Minä ottaisin ne mielellään sisäänkin, mutta ei ne jostain syystä ole halunneet tulla ja silti lähettelevät niitä " maksa lupasi" -lappuja, vaikka olen pyytänyt merkitsemään sinne että telkkaria ei tosiaan ole (ja asian pääsisi tarkistamaankin jos eivät usko).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä ne ovelta useimiten kuulee jos telkkari pauhaa himassa.



Ja ei ne meille taida tulla, kun on lupa maksettu, en jaksa mitään piiloleikkiä ja joka kerta miettiä kuka on oven takana kun siellä joku soittaa ovikelloa.

Ei, en kuulu niihin ihmisiin jotka eivät avaa ovea jos eivät tiedä ketä siellä on, eikä ole tullut viikkoja aiemmin virallista ilmoitusta että joku on tulossa kylään, siihen ja siihen kellolyömään.





Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi