Lue keskustelun säännöt.
Olemme menossa miehen kanssa tänään ulos syömään ja leffaan ja tuntuu ettei ole mitään kivaa päällepantavaa :((
06.10.2007 |
Niin harvoin tulee missään käytyä, lähes kaikki vaatteeni ovat sellaisia mukavia koti/puistovaatteita; trikoopaitoja, farkkuja, olohousuja. Olisi ollut kiva laittaa jotain spesiaalia päälle kerrankin. :/
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla