Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme menossa miehen kanssa tänään ulos syömään ja leffaan ja tuntuu ettei ole mitään kivaa päällepantavaa :((

Vierailija
06.10.2007 |

Niin harvoin tulee missään käytyä, lähes kaikki vaatteeni ovat sellaisia mukavia koti/puistovaatteita; trikoopaitoja, farkkuja, olohousuja. Olisi ollut kiva laittaa jotain spesiaalia päälle kerrankin. :/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi