Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oon ihan rappiolla, potkikaa perseelle
06.10.2007 |
lapsi isällään viikon. Eilen join sidukkaa, nyt juon punkkua eikä ole edes kivaa. Ulkona ois ihana ilma mutta täällä vaan möllötän viineineni puhelin kiinni. Ottaa päähän oma aikaansaamattomuus ;-(
Kommentit (2)
Nyt lähdet reippaalle kävelylle ja kaadat loput viinit viemäriin! Aloitat kuntokuurin ja jonkun harrastuksen, jossa tapaat toisia aikuisia!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tekemistä olis vaikka kuinka paljon, mutta ei vaan jaksa. Jotenki masentaa. Puhelimenki laitoin kiinni ku ei just nyt huvita puhua kenenkään kanssa.
ap