Lue keskustelun säännöt.
Hoitoalan bimbot luulevat, etta raha korvaa mita vaan. Todennakoisesti jatkossa samat duunit hoidetaan entista pienemmalla palkalla. Mutta
13.10.2007 |
kyllähän se on mukavaa, kun kuun lopussa tilille kolahtaa verojen karsimana 150-200 e enemmän kuin aiemmin...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
JA nyt on moni tyytymätön hoisu on irtisanoutunut, niin varmasti osa ei edes palaa työhönsä, tuli millainen palkankorotus tahansa.