Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" jonka paistoi äiti" -mitä mieltä mainoksesta?

Vierailija
06.10.2007 |

lapsen lempimainos :D



itseä hieman se rallatus ärsyttää, ja monia muitakin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eka kerran kuulin, piti lapsille heti kertoa tuo vanha rallatus niillä vanhoilla sanoilla, ja lapset tykkäs.

Vierailija
2/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää aina tuijottamaan telkkaa kun kuulee et se mainos tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkuperäinen laulu oli kyllä ihan suosikkini lapsena, ehkä siksi tykkään mainoksestakin :D









Jussin talo



Tämä on talo, jonka Jussi rakensi.



Tässa on leipä, joka oli talossa,

jonka rakensi Jussi .



Tässä on rotta, joka söi leivän,

joka oli talossa,

jonka rakensi Jussi.



Tässä on kissa, joka pyydysti rotan,

joka söi leivän,

joka oli talossa,

jonka Jussi rakensi.



Tässä on koira, joka puri kissaa,

joka pyydysti rotan,

joka söi leivän,

joka oli talossa,

jonka rakensi Jussi



Tässä on lehmä, joka puski koiraa,

joka puri kissaa,

joka pyydysti rotan,

joka söi leivän,

joka oli talossa,

jonka rakensi Jussi .



Tässä on tyttö, joka lypsi lehmän,

joka puski koiraa,

joka puri kissaa,

joka pyydysti rotan,

joka söi leivän,

joka oli talossa,

jonka rakensi Jussi .

Vierailija
4/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jämähtää samantien telkun eteen.

Vierailija
5/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri siksi, kun tykkäsin lapsena niin paljon tuosta Jussin talo -laulusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme