Lue keskustelun säännöt.
Jos olisit lasten kanssa ollut hytissä vankina?
21.09.2007 |
Miten olisitte pärjäneet? Meidän lapset olisivat oleet kauhuissaan.
Kommentit (3)
Ja onneksi siellä kuitenkin on vessa =) Kyllä ne siivoojat perillä viimeistään olisivat huomanneet. Sitten olisi ollut vähän eri asia, jos alkumatkasta olisi jäänyt hyttiin loukkuun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillä aikaa olisin itse taistellut paniikkikohtausta vastaan hytin puolella. Toivottavasti noin ei koskaan käy...
Hyvä tietää, että Tallinkille ei tartte mennä. Tollaiset hytit ja vielä surkeampi jälkihoito. Onneksi ei ollut laivalla tulipaloa tms.. evakuointitilannetta. Tai mitään sydänkohtauspotilasta.