Lue keskustelun säännöt.
Minä juon nyt...
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Joudun siteeraamaan Harri Holkeria. Eli minä juon nyt kahvia. Pienellä lurauksella maitoa.
Tylsimys!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä juon nyt Koffia pienellä lurautuksella viinaa!
Joudun siteeraamaan Harri Holkeria. Eli minä juon nyt kahvia. Pienellä lurauksella maitoa.