Käytättehän oman alueenne päivittäistavaraliikkeitä, kiitos
Olen töissä ison marketin asiakaspalvelussa ja ihmettelen, että ihmiset eivät voi asioida oman asuinalueensa kaupoissa. Meillä käy paljon ihmisiä, jotka asuvat ihan toisella puolen kaupunkia. Sitten ihmetellään, että on jonoa ja tuotteita on myyty loppuun, kun lähikaupunkiosissa asuvien (joita siis on PALJON) lisäksi pitää pystyä palvelemaan ihan vieraita asiakkaita :(
Kommentit (86)
Tää kyllä oli hauska. Sääli että täältä puuttuu funny peukku.
Ja aina väitetään että läheltä ei löydy Lidliä. Just joo.
kun lähikaupunkiosissa asuvien (joita siis on PALJON) lisäksi pitää pystyä palvelemaan ihan vieraita asiakkaita :(
Tässä on oikea asenne, tirsk :D
Vieraita asiakkaita? Nyt on kyllä viikon idioottikommentti nähty.
Kauppias on kyllä eri mieltä. Tilatkaa tavaraa tarpeeksi ja avatkaa se toinenkin kassalinja. Rahaahan ne asiakkaat tuovat jotta sinulle voidaan maksaa palkkaa.
Mistä tiedät kaikkien asiakkaiden osoitteen?
Sitä paitsi lähikaupan kauppias on niin vittumainen, että vain suuressa hädässä käyn.
Vieraita asiakkaita
RuaHahhhaaHaaa!
Sanoppa kauppiaalles että nyt on liikaa myyntiä, porttari muille ostajille kuin kävelymatkalaisille.
Kassalla todistettava katuosoitteensa.
Nyt oikeasti kauppias puhutteluun, mikään tuote ei saa mennä kaupaksi viimeistä myöten. Pitää olla mitä seisottaa hyllysä ja punalaputtaa!!!!
Tulee liikaa sitä rahanpaskaakin kun käyvät täällä kaupassa. Ja työtäkin joutuu tekemään. Olis kivempi jännätä tuleeko duunipaikan ovelle laudat ristiin.
Vähän sama juttu kuin jos joka toinen helsinkiläinen päättäisi asioida Viiskulman terveysasemalla, koska siellä on ihkumpaa kuin jossain Vuosaaressa. Kaaoshan siitäkin seuraisi. Minusta markettien kanta-asiakaskortilla voisi ohjata ostokäyttäytymistä niin, että oman asuinalueen kaupoista saisi alennusta. Vastaavasti perushintoja nostettaisiin. Lisäksi kassat voisivat olla aluekohtaisia, esim. kassat 1-2 myllypurolaisille jne. ja siinä vastaava alennuskäytäntö. Näin päästäisiin eroon nykyisestä kaaoksesta, jossa asiakkaat ryntäilevät miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama juttu kuin jos joka toinen helsinkiläinen päättäisi asioida Viiskulman terveysasemalla, koska siellä on ihkumpaa kuin jossain Vuosaaressa. Kaaoshan siitäkin seuraisi. Minusta markettien kanta-asiakaskortilla voisi ohjata ostokäyttäytymistä niin, että oman asuinalueen kaupoista saisi alennusta. Vastaavasti perushintoja nostettaisiin. Lisäksi kassat voisivat olla aluekohtaisia, esim. kassat 1-2 myllypurolaisille jne. ja siinä vastaava alennuskäytäntö. Näin päästäisiin eroon nykyisestä kaaoksesta, jossa asiakkaat ryntäilevät miten sattuu.
FUNNYx2
Vierailija kirjoitti:
nykyisestä kaaoksesta, jossa asiakkaat ryntäilevät miten sattuu.
Nykyisestä kaaoksesta? :D :D :D
Äiti on opettanut minulle, että pitää aina tukea lähikauppaa. Vaikka isommassa marketissa asioidessa voisi säästää jokusen euron, niin otan säästön mieluummin aikana. Joskus sitten lähden erikseen kauemmas kaupoille, ja ostan sitten ne jutut mitä lähikaupasta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kaikkien asiakkaiden osoitteen?
Sitä paitsi lähikaupan kauppias on niin vittumainen, että vain suuressa hädässä käyn.
Olen siis asiakaspalvelussa töissä ja käsittelen sen vuoksi asiakkaiden yhteystietoja. Ymmärrän sen, jos joku ulkomaalainen joutuu tilapäisesti käymään meillä, mutta monet siis asuvat samassa kaupungissa jossain 10 km päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kaikkien asiakkaiden osoitteen?
Sitä paitsi lähikaupan kauppias on niin vittumainen, että vain suuressa hädässä käyn.Olen siis asiakaspalvelussa töissä ja käsittelen sen vuoksi asiakkaiden yhteystietoja. Ymmärrän sen, jos joku ulkomaalainen joutuu tilapäisesti käymään meillä, mutta monet siis asuvat samassa kaupungissa jossain 10 km päässä
Voi herranen aika. :D Tämä on kyllä oikeasti hauska avaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kaikkien asiakkaiden osoitteen?
Sitä paitsi lähikaupan kauppias on niin vittumainen, että vain suuressa hädässä käyn.Olen siis asiakaspalvelussa töissä ja käsittelen sen vuoksi asiakkaiden yhteystietoja. Ymmärrän sen, jos joku ulkomaalainen joutuu tilapäisesti käymään meillä, mutta monet siis asuvat samassa kaupungissa jossain 10 km päässä
Jos mielestäsi 10km on liian pitkä kauppamatka, niin missä se raja sitten menee? 3km?
Noku ei tässä meidän lähialueella ole Lidliä tai Cittaria, pitää toisten reviirille tunkea niiden vuoksi :(
Joo, heti kun meille tulee joku muukin kuin helkkarin pieni sale. Sieltä saa just illalla maidon, jos se loppuu enkä oo ehtinyt Prismaan työmatkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kaikkien asiakkaiden osoitteen?
Sitä paitsi lähikaupan kauppias on niin vittumainen, että vain suuressa hädässä käyn.Olen siis asiakaspalvelussa töissä ja käsittelen sen vuoksi asiakkaiden yhteystietoja. Ymmärrän sen, jos joku ulkomaalainen joutuu tilapäisesti käymään meillä, mutta monet siis asuvat samassa kaupungissa jossain 10 km päässä
Jos mielestäsi 10km on liian pitkä kauppamatka, niin missä se raja sitten menee? 3km?
Helsingissähän on ihan viralliset kaupunginosarajat. Niiden mukaan mennään. Eli jos katsotte ne netistä ja jatkossa ostatte kimpsunne ja kampsunne niiden mukaisesti, niin päästään tästä ongelmasta eroon ja kaikilla on mukavempaa. Kiitos :)
Vitun paha käyttää, kun tällä alueella ei sattumoisin ole ensimmäistäkään puljua. Varmaan tulen sinulta kysymään, vaikka menisin Utsjoelle kauppaan.