Mistä kaikista tuotteista olette tehneet reklamaation?
Mä just kirjoittelin Felixin ketsupista. Se oli käynyt. Eilen ostettu pullo ja päiväystä vuosi jäljellä..
Kommentit (16)
Atrian kanapihveistä (osa pihviä roikkui pakkauksen ulkopuolella), Natural -siideristä (valmistusvirhe, maistui kamalalta), Valion fetasta (hometta kannen alla), mätitahnasta (tuubin pohjasauma aukesi ensimmäisellä puristuksella), kekseistä (kesäkassista puuttui yksi keksipaketti).
Miten meillä on voinut olla noin huono tuuri, ei aiemmin ole sattunut kohdalle näin paljoa viallisia tuotteita?
Hacmannin aterimista, lusikasta puuttui niitti ja veitsi meni poikki. Sain uudet tilalle.
...kuluttajapalveluun. Kerron, mikä vialla ja jos haluavat tuotteet/pakkauksen heille tutkittavaksi, niin usein antavat osoitteen, johon voi lähettää ilman postimaksua.
Vierailija:
Atrian kanapihveistä (osa pihviä roikkui pakkauksen ulkopuolella), Natural -siideristä (valmistusvirhe, maistui kamalalta), Valion fetasta (hometta kannen alla), mätitahnasta (tuubin pohjasauma aukesi ensimmäisellä puristuksella), kekseistä (kesäkassista puuttui yksi keksipaketti).Miten meillä on voinut olla noin huono tuuri, ei aiemmin ole sattunut kohdalle näin paljoa viallisia tuotteita?
Yleensä teen niin, että otan digikameralla kuvan virheestä ja sitten reklamoin netin kautta. Esim. Atrialla pystyy liittämään kuvan mukaan palautteeseen.
Tietysti olen kiikuttanut nämä vialliset tuotteet myös kauppaan ja saanut vastaavat tilalle. Siideripurkki tosin piti lähettää Hartwallin labraan tutkittavaksi, enkä olisi kehdannut sitä mennä kauppaan edes vaihtamaankaan.
Korvaukset ovat olleet osin rahallisia (5-12 euroa), osin tuotepaketteja, esim. puuttuvasta keksipaketista sain korvaukseksi viisi pussillista perunalastuja.
t. 4
Selvisikö labrassa mikä siinä siiderissä oli vialla?
Laboratoriomme tutki palauttamasi 0,5 litran Upcider Natural
Villivadelma-tölkin.
Laboratoriomme mukaan Upcider Natural Villivadelmassa on ilmennyt
valmistusvirhe, joka ilmenee osassa tuotteissa epämiellyttävänä hajuna.
Epämiellyttävästä hajusta huolimatta tuote on kuluttajalle täysin
turvallinen.
***********
Eivät tuon tarkemmin kertoneet syytä.
t. 4
Nämä nyt tuli tässä mieleen, on varmaan muitakin.
6:n lapsen äitinä ei ole kivaa kun pussien sisältö on täysin erilainen, tuolla kerralla yhdessä pussissa oli 3 karkkiaskia, toisessa ei lainkaan ja jostain puuttui se suklaapussi. Sain 5¿ lahjakortin ärrälle.
Peruna-sipulisekoituksesta valitin kun siellä oli seassa kokonainen peruna, sieltä tuli 5¿ seteli.
Usean kerran libero vaipoista kun niissä ne teipit tuppaa olemaan miten sattuu. Yhden vaipan olen aina lähettänyt sinne ja paketti on tullut tilalle.
Mä valitan aina jos sattuu virheellinen tuote kohdalle joten tätä listaa voisin jatkaa loputtomiin.
No mä reklamoin jos en saa sitä mitä olen ostanut. Jos tuotteen hinta on vähäinen, niin en välttämättä jaksa ryhtyä.
En tarvitse mitään erityiskorvausta, mulle riittää, että tuote korjataan tai vaihdetaan vastaavaan. Nyt viimeksi tänä kesänä sekä Nanson että Marimekon paidasta kummastakin lähti joku sauma purkautumaan muutaman pesun jälkeen. Vein paidat ko. kauppoihin ja ne korjattiin. Hyvin toimi.
Hiljan mulla läppärilaukku, vein senkin ostopaikkaan ja se korjattiin. No siinä oli takuukin olemassa.
Huonekalujen toimitusajoissa on tullut joskus riitaa. Pyydänkin yleensä toimitusajan kirjallisena ja jos siitä merkittävästi lipsutaan, niin pyydän hinnanalennusta.
Kerran autohuollossa joku vika ei tullut korjatuksi kerralla, vein auton korjaamoon ja korjasivat sen loppuun kiireellisenä.
Jos mulla olisi joku viallinen elintarvike, niin veisin kyllä sen sinne kauppaan seuraavalla käyntikerralla. Muutaman kerran näin olen tehnytkin ja aina olen saanut rahat takaisin tai uuden vastaavan takaisin.
Toki tiedän, että voin ottaa yhteyttä valmistajaan, mutta jostain parin euron tuotevirheen osalta on mun mielestä turhan hankalaa soitella valmistajalle, ottaa digikuvia ja lähettää vielä tuotekin perää. Saman asian voi tosiaan hoitaa käymällä siinä samassa lähikaupassa samalla kun siellä muutenkin käy.
kun sen takia munat ostettiin että kaikki lapset saa tatskan...hyvityksenä tulikin sitten 6 kpl munia :D.
kotimaiset kurahausut hajosivat saumoista n. kahden viikon käytön jälkee, soitin valmistajalle ja jo seuraavana päivänä oli postilaatikossa uudet kurikset kera kurarukkasten.
niistä kun lähti pesussa tekstit eikä paketissa konepesua oltu kuitenkaan kielletty.
Kertoivat että heillä kestää kahviossa nuo samat lasit konepesun ja lähettivät uudet lasit tilalle.
Kokeilin pestä niitä koneessa ja haalistumaan lähti joten nyt pesen ne käsin.
Muksu persikkasoseesta valitin hiljattain kun oli niin löysää ettei lusikassa pysynyt.
Oli kuulemma virheellinen erä ja sain korvaukseksi 5¿.
myslijogurtista (puutikku joukossa!)
ja vesimelonista. :)
Eikö niissä pusseissa lue, että " Sisältö voi vaihdella" ? Monissa pusseissa lukee niin ja silloin ei ainakaan ole mitään aihetta reklamaatiolle.
ruuista, vaatteista, teknisistä, palvelusta jne. Jos maksan täyden hinnan, niin totta kai reklamoin, jos tuote/palvelu/ruoka on viallista/huonoa.