Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuukausi sitten aloitin herkkulakon.
02.10.2017 |
Oon lievästi ylipainoinen. Mulla oli tapana joka ilta vetää suklaalevy tai joku irtokarkkisäkillinen ja söin tavallista ruokaakin paljon.
Nyt oon kuukauden pysytellyt ilman mitään sokerista. Muutenkin yrittänyt tehdä terveellisempiä valintoja. Aloitin 2kk sitten salitreenit myös, haluan lisätä lihasmassaa. Ennen pelkästään hyötyliikuin ja kävin kävelylenkeillä.
Mun paino on vaan noussut, painan enemmän kuin koskaan. Housut ei sujahda yhtään sen paremmin jalkaan kuin ennenkään. Tekee hulluna mieli suklaata. Tekis mieli vaan sukeltaa karkkipussin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa