Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Perskule tätä tietsikkaa vaivaa?

Vierailija
25.09.2007 |

Ensin toimii moitteetta,

sit alkaa jumittaan ja hidastuun.

Kun menen tehtävienhallintaan, lopettaakseni ohjelmat kun kone on jumissa,

niin siellä on pilvin pimein tehtävänhallinta-kohtaa, ainaski 30!!



Poistan ne ja taas pelittää... hetken

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi