Minkä ikäistä miestä sinä naisena etsit kumppaniksi.
Kommentit (19)
Lähellä omaa ikääni olevaa. Jos ikäero on liian suuri suuntaan tai toiseen, sukupolvien välinen kuivu on liian syvä ja suhde ei välttämättä toimi.
Enintään ikäistäni, katselen mielelläni nuoria ja kauniita miehiä, mutta tuskin jaksaisin kuunnella heitä.
N 58
28 v ja etsin +- 5 v ikäistäni. Tapasin +6 v ja pidin häntä itselleni liian vanhan näköisenä ja oloisena. Vertasin itseäni normepiin ja kyllä, minua vain houkuttaa hyväkuntoiset nuoret miehet enemmän. Vanhoissakin on hyväkuntoisia, mutta harvoin. Tarvittaisiin armeijan erikoisyksikön pääsykokeen läpäisevä kuntotaso.
Jos etsisin niin +/- 5 vuotta omasta iästäni. Olen 36-vuotias ja miesystäväni on minua vuoden nuorempi.
Olen seurustellut itseäni 12 vuotta vanhemman miehen kanssa ja se ei toiminut juurikin ikäerosta johtuen.
Jos olisin sinkku, niin sanoisin että n. 25-40v. Elämäntilanne ja -kokemus vaikuttaa enemmän. Esimerkiksi opiskelijaa, joka ei ole vielä ollut työelämässä ollenkaan, en huolisi, enkä myöskään avioliitosta eronnutta (tai liitossa vielä olevaakaan toki) tai perheellistä.
Olen itse 32v.
Jos olisin sinkku niin vähän nuorempaa tai oman ikäistä miestä.
53v.
Olen 30v ja 5 vuotta nuorempi tai vanhempi voisi olla hyvä. Tietysti mitä lähempänä omaa ikää sen parempi, mutta ikä ei ole se mitä miehessä etsin.
Olen 40v. ja etsin +/- n.4v. kumppania. Muutaman kerran tapasin 53v.miestä, mutta koin hänet liian vanhaksi.
Olen 34v sinkku. Miehen pitäisi olla yli 30. Olen ihastunut 48-vuotiaaseen mieheen. Eli 30-50 välillä on ihan ok.
Olen 17v ja etsin 40-45v miestä tositarkoituksella. Haluan turvallisen ja hyvin toimeentulevan miehen rinnoilleni.
Olen 45 ja etsin miestä, joka on 40+ mutta alle 50. Joku 38 voisi vielä olla tapauskohtaisesti ok, mutta isoja ikäeroja en halua kumpaankaan suuntaan. Etsin joko miestä tai naista (olen bi).