Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ehdollista pikkulapsen hyväksikäytöstä

Vierailija
02.10.2007 |

2.10.2007 15:00



Mikkelin käräjäoikeus tuomitsi tiistaina 40-vuotiaan miehen vuodeksi ja kahdeksi kuukaudeksi ehdolliseen vankeuteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.



Vankeusrangaistuksen lisäksi mikkeliläismies määrättiin 90 tunniksi yhdyskuntapalveluun sekä korvaamaan uhrille yhteensä 6 000 euroa kivusta ja särystä sekä henkisestä kärsimyksestä.



Miehen syyksi luetut teot tapahtuivat Mikkelissä syksyn 1998 ja kevään 2001 välisenä aikana. Uhri oli tuolloin hieman alle kymmenvuotias. Juttu määrättiin pidettäväksi salassa 60 vuotta.

STT

-----------------------------



Uskomatonta, että sai vain ehdollista kun uhrikin on noin nuori :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäytetyt lapset ne saavat ihan elinkautisen - pelkoja, traumoja ja tuskia.

Vierailija
2/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätähän se Suomessa on. Ei tämä ole uutta, pedofiilit ja raiskaajat ei saa tuomiota, ei ne juuri koskaan istu linnassa, ja neki jotka sinne joutuu istuu vain hetken.



Sitten jos huijaat vaikka verorahoissa nii joha napsahtaa monen tonnin sakot ja istut linnassa monta pitkää vuotta.

Ei suomen oikeuslaitos oikee oikeuslaitos edes ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi selvitä ehdollisella tuollaisesta!!!

Vierailija
4/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis suomen mittapuussa ja suhteessa rangaistukseen

Vierailija
5/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vähä

Vierailija
6/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan oel isot! ja rangaistus muutenkin iha olematon!

Kunno rangaistukset tuommoisesta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää ite vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta